Dette academy er skabt til dig, der ønsker at få en forståelse for, hvad bl.a. ChatGPT og andre generative AI tools kan gøre for din marketing, og hvordan du bedst kan anvende disse nye teknologier til at skabe værdi i praksis. Du vil få et indblik i håndgribelige cases og hvordan AI kan integreres i organisationen.
Generativ AI har revolutioneret vores tilgang til digital marketing og vi er sikre på at det også kan gøre en kæmpe forskel for din forretning. Med dig fra kurset vil du få en masse ny viden, inspiration og en AI toolstack, som du kan implementere i din marketing.
Dansk
Pladser tilbage:
Sprog:
8
Pris:
3.995 kr. ekskl. moms
Dansk
Pladser tilbage:
Sprog:
6
Pris:
2.995 kr. ekskl. moms
Underviser
Dato
Juan F. Simonsen
Underviser
2. april 2024 - kl. 9:00-15:30
Dato
10. april 2024 - kl. 9:00-15:30
Juan F. Simonsen
Underviser
Dato
Juan F. Simonsen
Underviser
23. april 2024 - kl. 9:00-15:30
Dato
7. maj 2024 - kl. 9:00-15:30
Juan F. Simonsen
Engagement Partner hos Obsidian Digital A/S
Juan har bred erfaring med både B2B og B2C kunder i alle størrelser. Han har arbejdet med performance marketing i over 6 år og er særligt glad for alt det tekniske og for kodning. Det gør ham til lidt af en nørd når det kommer til AI og alle de måde det kan gøre enhver marketeers arbejde bedre og mere effektivt. Derudover er Juan en dygtig formidler og har været oplægsholder ved b.la. MeasureCamp og Social Ads Conference.
Alle deltagere på Obsidian Academy får tilsendt en AI toolstack med en ChatGPT Prompt Builder, tools og ressourcer som kan implementeres direkte på kanaler som Google Ads, E-mail, Meta ads og andre platforme.
Til Obsidian Academy fik jeg et meget meget bedre overblik over, hvad man gør på hvilke platforme og kanaler. Det synes jeg har været svært selv at danne sig.
Marianne
Deltog på kurset om Tracking & GA4
Deltog på kurset om B2B Digital Markedsføring
Nicklas
Jeg lærte at vi allerede gjorde en masse rigtigt, men at der også var plads til at optimere og skalerede vores marketingaktiviteter som virksomheden vækster. Det var fedt at kurset favnede alt fra helt basal praktisk eksekvering til taktisk planlægning på et højere plan.
Deltog på kurset om Facebook Ads
Hasse
Jeg synes, at jeg fik nogle konkrete værktøjer med, som jeg kan bruge til at gøre vores kampagner mere målrettede i fremtiden. Samtidig fik jeg også et godt indblik i nogle af de ting, som gør FB annoncering mere udfordrende i fremtiden.
KØBENHAVN
Parken, Per Henrik Lings Allé 4, 5. sal,
2100 København
AARHUS
Bødker Balles Gård 15,
8000 Aarhus
ODENSE
Kochsgade 31D, 2. sal,
5000 Odense
AALBORG
Østerågade 27, 2. 3,
9000 Aalborg