Obsidian Academy er kurserne, vi ville sende vores egne medarbejdere afsted på:
Hvis du lige nu evaluerer din online marketing i Google Analytics, er der stor risiko for, at du ikke bruger dit marketing-spend optimalt.
Google Analytics er et cookie-baseret værktøj i en verden, hvor cookies ikke er, hvad de var engang: ITP 2.2, cross device og mange touchpoints er med til at forskrue billedet. Du kan reelt ikke stole på de tal, du får.
Hele problemstillingen falder ind under området ‘marketing attribution’ – hvordan du tilskriver de rigtige marketing-kanaler værdi.
Vi afholder Danmarks eneste kursus i marketing attribution i PARKEN i København og i Aarhus. Lær hvordan du aflæser tallene korrekt med bl.a. Facebook Analytics og Facebook Attribution (til alle kanaler – ikke kun Facebook) og hvordan du skaber vækst ved at bruge dit spend rigtigt.
PRAKTISKE INFORMATIONER
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Datoer:
26.10. Aarhus
Tid: 09:00-15:30
Inkl. forplejning og et eksemplar af bogen om Facebook annoncering.
*Flere datoer kommer i 2021
...selvom kurven på billedet ser flad ud, så var det alt andet end en flad fornemmelse jeg gik hjem med, da jeg i går deltog på Obsidian Digital's Academy til en snak om "Marketing Measurement og Atrribution". Endnu engang formåede Halfdan at re-loade min venstre hjernehalvdel med ny og virkelig nyttig videns...
Få bogen:
FACEBOOK ANNONCERING
“Direkte adgang til 3.000.000 daglige
brugere i Danmark”
+1 times individuel gennemgang
af kontoen efter Academy
Vi er det danske bureau med flest anerkendte Facebook-cases
Vi har et godt samarbejde med Facebook og er utrolig stolte af at Facebook
har anerkendt flere af vores cases på deres egne markedsføringkanaler.
Airtime
Targeting boosts sales of smart tech
SUCCESS STORY
Georg Jensen Damask
Designing and measuring a mobile-first campaign with Facebook Attribution
SUCCESS STORY
Roccamore
Raising revenue for a luxury footwear brand with Facebook collection ads
SUCCESS STORY