Dette Academy er for dig, der allerede er godt kørende med Facebook og Instagram Ads, men som ønsker at tage din virksomheds markedsføring til det næste niveau. Obsidians konsulenter deler ud af deres erfaring, tips og tricks og best practices med AI tools, der ved at effektivisere og forbedre din markedsføring, skaber værdi i praksis. Kurset vil inspirere dig til at tænke udenfor boksen samt udruste dig med de færdigheder og strategier, der skal til for at mestre Facebook Ads og opnå gode resultater.
Dansk
Pladser tilbage:
Sprog:
8
Pris:
3.995 kr. ekskl. moms
Dansk
Pladser tilbage:
Sprog:
6
Pris:
2.995 kr. ekskl. moms
Underviser
Dato
Juan F. Simonsen
Underviser
3. april 2024 - kl. 9:00-15:30
Dato
9. april 2024 - kl. 9:00-15:30
Juan F. Simonsen
Underviser
Dato
Niklas Bruun
Underviser
2. maj 2024 - kl. 9:00-15:30
Dato
15. maj 2024 - kl. 9:00-15:30
Morten Bie
Engagement Partner
Obsidian Digital A/S
Juan har bred erfaring med både B2B og B2C kunder i alle størrelser. Han har arbejdet med performance marketing og Facebook annoncering i over 6 år og er særligt glad for alt det tekniske. Derudover er Juan en dygtig formidler og har været oplægsholder ved b.la. MeasureCamp og Social Ads Conference.
Partner & Senior Specialist
ICE Digital & Obsidian Digital
Niklas har en solid baggrund indenfor eCommerce og arbejder både med B2B og B2C virksomheder i ind- og udland. Han har mangeårig erfaring inden for strategisk såvel som operationel Facebook-annoncering og har specielt en kærlighed til Paid Social.
Director of Social Media
Obsidian Digital A/S
Morten Bie er Director of Social Media i Obsidian Digital. Han har specialiseret i Facebook, LinkedIn, TikTok og Snapchat-annoncering, hvor han står bag flere officielle succes historier. Derudover har Morten været vært på egen podcast Content Performance og været speaker på Social Ads Conference og Marketing Bio.
Alle deltagere på Facebook Masterclass til E-commerce Academy vil få et gratis eksemplar af bogen (værdi 895 kr.)
Til Obsidian Academy fik jeg et meget meget bedre overblik over, hvad man gør på hvilke platforme og kanaler. Det synes jeg har været svært selv at danne sig.
Marianne
Deltog på kurset om Tracking & GA4
Deltog på kurset om B2B Digital Markedsføring
Nicklas
Jeg lærte at vi allerede gjorde en masse rigtigt, men at der også var plads til at optimere og skalerede vores marketingaktiviteter som virksomheden vækster. Det var fedt at kurset favnede alt fra helt basal praktisk eksekvering til taktisk planlægning på et højere plan.
Deltog på kurset om Facebook Ads
Hasse
Jeg synes, at jeg fik nogle konkrete værktøjer med, som jeg kan bruge til at gøre vores kampagner mere målrettede i fremtiden. Samtidig fik jeg også et godt indblik i nogle af de ting, som gør FB annoncering mere udfordrende i fremtiden.
KØBENHAVN
Parken, Per Henrik Lings Allé 4, 5. sal,
2100 København
AARHUS
Bødker Balles Gård 15,
8000 Aarhus
ODENSE
Kochsgade 31D, 2. sal,
5000 Odense
AALBORG
Østerågade 27, 2. 3,
9000 Aalborg