I sommeren 2023 indstillede man Universal Analytics og bød Google Analytics 4 velkommen. Hos Obsidian Digital forstår vi, at overgangen kan virke som en udfordring og derfor har vi igen i år skabt et Academy, der kan hjælpe dig på rette vej.
På dette akademi vil du bl.a. lære hvordan du bruger værktøjet, integrerer med andre platforme, opsætter custom rapporter og meget mere. Så er du endnu ikke blevet venner med Google Analytics 4, er dette din mulighed!
Dansk
Pladser tilbage:
Sprog:
6
Pris:
2.995 kr. ekskl. moms
Dansk
Pladser tilbage:
Sprog:
6
Pris:
2.995 kr. ekskl. moms
Underviser
Dato
Juan F. Simonsen
Underviser
16. april 2024 - kl. 09.00-12.00
Dato
18. april 2024 - kl. 09.00-12.00
Juan F. Simonsen
Engagement Partner hos Obsidian Digital A/S
Juan har bred erfaring med både B2B og B2C kunder i alle størrelser. Han har arbejdet med performance marketing i over 6 år og er særligt glad for alt det tekniske. Juan står bag et af de mest besøgte blogindlæg i Danmark om Google Analytics 4. Desuden er han en dygtig formidler, der har været oplægsholder ved bl.a. MeasureCamp, Social Ads Conference og udgivet podcasts og webinarer om netop Google Analytics 4.
Det betyder at du ikke bare får mulighed for at deltage i kurset og stille spørgsmål til Juan, men du får også adgang til alt følgende materiale:
Som deltager på Obsidian Academy, får du tilsendt Obsidians online kursus i Google Analytics 4.
Til Obsidian Academy fik jeg et meget meget bedre overblik over, hvad man gør på hvilke platforme og kanaler. Det synes jeg har været svært selv at danne sig.
Marianne
Deltog på kurset om Tracking & GA4
Deltog på kurset om B2B Digital Markedsføring
Nicklas
Jeg lærte at vi allerede gjorde en masse rigtigt, men at der også var plads til at optimere og skalerede vores marketingaktiviteter som virksomheden vækster. Det var fedt at kurset favnede alt fra helt basal praktisk eksekvering til taktisk planlægning på et højere plan.
Deltog på kurset om Facebook Ads
Hasse
Jeg synes, at jeg fik nogle konkrete værktøjer med, som jeg kan bruge til at gøre vores kampagner mere målrettede i fremtiden. Samtidig fik jeg også et godt indblik i nogle af de ting, som gør FB annoncering mere udfordrende i fremtiden.
KØBENHAVN
Parken, Per Henrik Lings Allé 4, 5. sal,
2100 København
AARHUS
Bødker Balles Gård 15,
8000 Aarhus
ODENSE
Kochsgade 31D, 2. sal,
5000 Odense
AALBORG
Østerågade 27, 2. 3,
9000 Aalborg